СТС / Бізнес / Стратегія компанії

Стратегія компанії

Стратегія

  • девелопмент великомасштабних комплексних туристичних проектів, які мають не лише великий потенціал прибутковості, але і несуть в собі соціальну значущість для регіону;
  • постійне збільшення портфеля проектів компанії за рахунок освоєння нових високоприбуткових проектів і консолідації існуючих активів;
  • досягнення лідерської позиції за допомогою активних дій у сфері девелопменту великомасштабних багатоетапних проектів;
  • участь у державних програмах і залучення інвестиційних ресурсів, у т.ч. робота з грантами;
  • створення багатофункціональної компанії з управління комерційною і туристичною нерухомістю;
  • зміна структури портфелю активів компанії з новим якісним рівнем для виходу на міжнародні ринки.